Babytwo2 Kadın doğuma randevuma 8 gün kala progestanım bitiyor ama bu hfta dahiliye randevum var yazar mi , ille kadın doğum mu yazması gerek acaba ki var mı bilgisi olan ?
Asyabuse Babytwo2 ya ben acilde yazdırmaya çalıştım yazdı ama eczane acilin yazdığını karşılamıyor parayla alabilirsiniz dedi çokta pahalıydı 200 falandı ama mecbur almıştım bayram tatiline denk geldiği için inşallah dahiliye veya sağlık ocağı yazınca karşılıyodur da alırsınız