Benim de 32′de sancılarım başlamıştı 36′ya kadar adalat ilacı kullandım 36′da ilacı bıraktım 2 gün sonra doğum yaptım bebeğim doğumdan sonra iki saat kadar girdi küveze şimdi 2 buçuk aylık olduk çok şükür sağlıklı sıhhatli yanımda Sizde korkmayın hiç rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin