Kızlar ben vajinismus 2. Derece olarak gebe kaldım. (2. Derece demek bir yere kadar ilişkiye giriyordum fakat bir noktadan ileri gidemiyordum) Maalesef tedavi olmayı planlarken gebe kalmış bulundum. Tedaviden sonra hamile olmayı çok isterdim.
Doktorum kesinlikle vajinal doğum düşünme diyor, alttan muayene bile olamıyordum ben çünkü. Fakat her şey yolunda giderse sezaryen olmakta bana çok ağır geliyor bilerek sebepsiz ameliyata girecek gibi. Kafam çok karışık. Gerçekten bu durumda vajinal doğum yapmak çok mu zor yani çok travmatik bir doğum mu yaşarım acaba?
Bu yoldan geçmiş birileri var mı?