hunilimom Minitomubeklerken iki kızım var ikisi de bana benziyor 😂 büyük kızım da huy olarak aynı teyzesi kardeşim ne kadar giciksa takintiliysa kızım ondan daha beter küçük daha 4 aylık huylarını bilmiyoruz ,😂
gamzosgamzos Minitomubeklerken iki kızım var büyük kızım benim kopyam küçük kızım eşimin annesine benziyor beyaz tenli renkli gözlü annesi beyaz tenli renkli gözlü ama eşim hiç annesine benzemiyor baya koyu esmer ela gözlü yani iki kızımda babasına hiç benzemiyor 😅🤦
1Mavimavi Minitomubeklerken oğlum aynı babası Tıpatıp Mimiklerine kadar Diğeri karnımda süpriz 😂 umarım dayısına benzer 🥹
asena0609 1Mavimavi Bizimde dayımız sarışın mavim gözlü ailedeki tek huyu düzgün kişi bende inşallah dayısına benzer diyorum 😊
Esraguvennn Minitomubeklerken bunun tahminle hiç bir alakası yok ki. Senden 23 babadan 23 kromozom alınıyor ya hani o süreç boyunca kimin DNA sı baskın gelirse yani genetik özellikler baskın gelirse ona benziyor.
Minitomubeklerken Esraguvennn Tahminden ziyade deneyimli anneler ve çevresinde gözlemleyenlere yönelik bi anket. Tabiki işin teknik kısmı çok daha başka 😉
Pemberuya Minitomubeklerken valla henüz doğumuma 7 ay var ama biz 3 kardeşiz 2 kız 1 erkek erkek kardeşim aynı Dayım yüzü huyu vs. Benim tipim halama benziyor aynı ama yüzüm annem, kız kardeşimde aynı küçük halam😀😀