Kızlar Kızlar yardim lütfen. Kafam karışık.
13 aralikta beta 54.6 çıkmıştı
15 aralikta 126.9
22 aralikta 3794.8 çıktı. Bu kadar yüksek çıkacağını beklemiyordum açıkçası. Bir arkadaşım hemşire ona attim sonuclarimi. Çalıştığı hastanedeki kadın doğum doktoruna gidip göstermiş doktor da bu kadar yukselmesi normal değil ikiz gebelik olabilir demiş. Başına gelen oldu mu ikiz anneleri sizin artislariniz nasıldı?