Karabiber
Büyük ihtimalle ıslak kurabiye yapmışsınız browni tarzında benimde bir ara öyle olmuştu unu da az gelmiş olabilir,
Kremşanti yerine irmikli muhallebi ya da sade muhallebi yapın, üzerine de meyve dizin bence daha hafif olur.
Hem şerbet hem kremşanti ağır gelebilir ☺️