@BanniCici erkek zaten daha hızlı belli oluyor, kız daha geç belli oluyor, doktor niye 4. ayı bekliyor ki hiç anlamadım bariz erkek. Eğer daha önceki söylemlerinde yanıldıysa kendince şu aydan önce söylemicem kimseye diye belki kendiyle alakalı bir durumdur