ummuhan3 adetim zaten düzensiz pkoluyum aralıklı oruca başladım bakalım eşim ve eczacı sürekli test getireyim diyo yok diyorum en son tarlusalla adet oldum, adetimin bittiği günden beri gün aşırı deniyorum akışına bıraktım Ocak sonuna kadar da test yapmıycan dua edip Allah verirse olur diyorum artık o moddayım😂 bende durum bu 🤗