Cokmucokbilmisimne Merhabalar, hayırlı olsun Allah sağlıkla kucağınıza aldırsın inşallah 🙏🏻🧿 Beta o degerlerdeyken kese görünmüyor sanırım. Benim de mesela 400lerdeydi ama kese görünmez demislerdi, o beta değerimden 10 gün kadar sonra muayeneye gittiğimde keseyi görmüştük. Yanlis hatırlamıyorsam 6. Haftanın icindeydim. Poliple doğuran da tabiki var ama genelde hamileyken kayboluyormus