Xeyale96 Merhaba ikiz anneleri,göbüşler ne durumda?🥰biz 28+5 olduk oğluşlarla ama beni gören karnın çok küçük diyor,şükür bu zamana kadar herşey iyi gitti,haftasıyla uyumlu,,her ikiz gebelikte karın çokmu böyük oluyor?sizde durumlar nasıl?
Merrose Xeyale96 sağlıklı olsunlarda göbüşler büyük olmasada olur düşüncesindeyim. Bol giyince çok belli olmuyor ama var bir şeycukler😁 her geçen gün büyüyoruz. Biz 20+6 günlüğüz
denizmanzarasi Xeyale96 benimde normal boyutta tabi biraz tek gebelere göre daha çok gibi ama abartı değil 18 haftalık olduk biz de 🌸
Paramedik16 Xeyale96 27+1 karnımdan ayaklarım gözükmüyo yuvarlanıp gidiyoruz yani benim çok fazla büyüdü göbeğim yeter ki sağlıklı olsunlar napalım 🥰
Xeyale96 Merrose aynen sağlıklı olsunlarda göbüşler küçük olsada olur,doktorum herşey normal diyor ama işte ikiz olunca insan herşeyden tedirgin oluyor
Xeyale96 Sevvl Maşallah olsun size🥰 sag salim gelsinler inşallah,bugune kadar doktorum haftasıyla uyumlu dedi hep,bakalım belki son 2ayda birden büyür😃
Sevvl Xeyale96 bizimde öyle çok iyi dedi doktorumuz ama ben 55 cm bel ile hamile kaldım 10 kılomu doldurdum bugün sen düşün direk göbek dışa vurdu😂😂
Xeyale96 Sevvl ya baya zayıf hamile kalmışsın ondan galiba☺️ sağlıkla gelsinler inşallah kilolar verilir😇
Sevvl Xeyale96 öyle canım çokta umrumda değil zaten herkes kilo almamışsın kıza dönmüşsün diyor çok zayıf olunca bebişlerimğz sağlıklı olsun da😍
Xeyale96 Sisife bende hafif bol giyince belli olmuyor ama dar giyince belli oluyor,sağlıkla gelsinler inşallah🌸
Xeyale96 Paramedik16 Maşallah olsun size,benimde dışardan bakıldıgında hamile oldugum anlaşılıyor ama işte birileri karnın küçük diyince sinirim bozuluyor😕
Paramedik16 Sevvl benimde öyleydi 10.haftada filan çıkmaya başladı 🥹 genelde siyah giyiyorum shsjsjsj 😂 Bu şekilde 😂
_mmmmellek Kızlar mide yanmalarınız başladı mı? Bende hiç yok oğluşlarım kel mi doğacak diye çok korkuyorum 😂 benimde saçlarım çok uzun kocamda saçlı bunlar neden böyle yapıyorr hangi haftada başladııı sizin mide yanmalarınız ?djdjdkddk
baby3_ Xeyale96 ikiz gebelik 36 haftada doğum yaptım 10 kilo aldım ufacıktı karnım. Şimdi 30 haftalık tek daha büyük karnım 😀