iremipek Daisyy Canım devlet hastanesine gittin bugün yine ölçtür değeri olmazsa ben 3 kere ölçtürdüm muayene olmadan önce
Destina21 Daisyy beta hcg 1500 lerdsyken gördüm ben aşağı yukarari 1200 leri geçti mi görünmeye başlar
Daisyy Ya kızlar salı gününe kadar yine ölçtüreceğim ama merak ediyorum 5 kasım doğum günüm kese o güne kadar görünür mü acaba. Çünkü keseyi görünce aileme söyleyeceğim doğum günümde söylersem daha güzel olur ay inşallah ya 😊