Svly12 2 ci kızım geliyor genelde hep erkek dedi çevrem olsun burdakiler olsun ben birde planlama yaptırdım emele arzuya melege hepsi erkek dedi tutmadı sizde benim düştüğüm hataya düşmeyin sakın
goncacan Svly12 ah canm bende kiz bebek icin yumurtlama takibi yaptm ne denirse birebir uyguladm yinee erkek beybi😁
Aysesen19 Svly12 bende bugün öğrendim 2. Kızım geliyor benim de sağlıkla gelsinler planlamaya falan ben inanmıyorum 🥰
Candy88 Svly12 doktorumuz 10.haftada kıza benzetti, doğruysa benim de 2.kızım geliyor.. 3 hafta sonra tekrar gideceğim kesinleşir sanırım bu kez..
Aysesen19 Candy88 aynı durumu yaşıyoruz 10. Haftada kıza benziyor dedi bugün 15 haftalık olduk yine kız dedi benim de 2. Kızım olacak ama nedense hala erkek hissediyorum ben ya 🤭🥰
Esmaatok rica etsem tahminde bulunurmusunuz bir kızım var bunu çok merak ediyorum ama hep kız diye içimde. Var öğle hissettim hep