Geçen hafta cuma günü 31+5 te doğum yaptım . Sabah uyandığımda akıntım vardı altıma kaçırdım sandım giyindim güzelce işe gittim aracımı park edip ayağa kalkınca akıntım yine geldi Bianda boşalır gibi gelmedi sızıntı gibi aka aka geldi bi yarım saat kadar bekledim geçer diye geçmedi daha sonra hastaneye geldim suyumun geldiğini doğuma hazırlanacağı söylendi bebek akciğerleri için bi iğne yapıldı . Hiç sancım olmadı sabah 10 gibi yatış yapıldı akşam 9;15 te minik meleğim dünyaya geldi hamd olsun şuan yenidoğan yoğunbakımda rabbim bütün hamilelerin yoğun bakımdaki bütün bebeklerin yardımcısı olsun inşallah çok zor bir süreç her gün süt sağıyorum elimden başka bişey de gelmiyor Allah rızası için sizde dua ederseniz çok sevinirim :)