Yildizparlak Kizlar 3 aylık bir bebeğim var ajansa kaydetmek istiyorum fotoğrafları istendi başvuru yaptım mos ajans kayıt için bir sefere mahsus 300 TL istiyor sizce göndermeli miyim
mysweetbabyy Yildizparlak 3 aylık bir bebek rızası bile sorulacak çağda değil belki ileride bunu yaptığınız için size kızacak ilerde belki istemicek bunları da düşünün
Yelkovan1 mysweetbabyy şu çağda buna kızacak çocuk tanımıyorum.. Ama ben olsam yaparmıyım bi düşüneyim 🥸 yapmam 3 aylık bebemi tanımadığım insanların eline vermem
asena0609 Yildizparlak Ajanslara güvenmeyin ama Layla şirin ajans çok köklü ve gerçek bir ajans ve çok fazla çocuk yıldızı var bi araştırın isterseniz bende doğumdan sonra hemen kayıt ettiricem. Ve bir çok şehirde şubeleri var