Ben de hamile kalmadan 2 ay önce bıraktım, seansları dondurup sonra devam etmelisin bence de hamileliğin başında hem tüylenme hem sivilce çok oldu bende 2. Trimesterda hepsi bitti şu an 38 haftadayım sadece genitalde var o da malum hijyenden dolayı ağdaya dönmüştüm