Karman34 benim çift taraflı 23. Haftada ayrıntılı da anlaşıldı coraspin başlatıldı tansiyona dikkat et denildi şu an da haftasıyla uyumlu ancak bebek büyüdükçe ihtiyaç artacağından sıkıntı olaabilir dendi 29+5te 3 gün önce dr’a gittim 28+4 çıktı çok üzüldüm eğer düzenli olarak artarsa takip etmen gerekir dedi😔 bugün de özeldeki doktoruma gidicem bir ümit diğerinin makinasından olduğunu düşünmek istiyorum. Bugün 30+0’ım 10 gündür ağır grip geçirdim. Acaba bu yüzden mi böyle oldu anlamadım.