Herkese slm
Yaklaşık 2 saat önce karnımın üst kısmında çok şiddetli bir ağrı başladı hafif karnıma yayılan
Ara ara şiddetlendi azaldı şimdi hafif hafif tekrar oluyor
Ama daha iyiyim
Bebek hareketlerini de hissediyorum
24 haftalığız ..
Drm korkulacak birşey olmadığını ama geçmezse gelmemi istedi
Ama insan yine de kendini yiyip bitiriyor
Böyle yalancı sancı olur mu doğuruyorum sandım resmen ama kasıklarımda herhangi bir ağrı ya da kanama ya da su gelmesi vs hiç birşeyim yok
Bu durumu yaşayan var mı kızlar ya da buna benzer birşey ??