Damlasuu canım kac haftalık hamilesin bilmiyorum ama gebelik sürecine göre karar vermen senin için daha iyi olacağını düşünüyorum. Bende ikiz gebelik yaşıyorum son haftalara kadar özel de kontrollere gidiyordum özelde yapacaktım doğumu ama bebeklerimden biri diğerine oranla daha zayıf ve doktorum kendi yönlendirdi beni perinatoloji doktoruna. Önemli olan doğum yapacağınız hastanenin imkanları kuvez imkanı yeni doğan uzmanları, özelde doğum yapıp kuvez için devlet hastanesine sevk edilenler var. En son araştırdım ve tıp fakültesi hastanesinde yapmaya karar verdim. Orda takip eden doktorumla da konuştum karari bize bıraktı ama devlet hastanelerinde kuvez imkanı daha çok ve sevk edilme durumu çok çok nadir. Ve benim gittiğim hastanede özel servis diye bir yer var günlüğü 500 tl karşılığında odayı kiralanabiliyor ve giriş çıkış konusunda sıkıntı yok devlette kadin doğum servisine erkek almıyorlar ziyaterci saati haricinde. Bende esimin yanımda olmasını gerekirse refakatçi olarak onunda kalmasını istedigim için özel odayı kiraladim.