18 Aralık sabahı hafif ağrılarla uyandım, önceki günden beri devam eden bi bel ağrım vardı zaten ama o kadar ağrı girip hiçbişey olmuyodu yine öyledir diye çok da üzerine düşmedim. Ağrıların devamında nişanım geldi ve suyum sızmaya başladı. Büyük bi sakinlikle kahvaltımı yaptım sonra bişey yiyemem diye 😂 rutin olarak tükettiğim hurmalarımı ve bi fincan adaçayımı alıp pilates topumun üzerine geçtim. Eşim ağrım olduğuna inanmıyodu o kadar rahatmışım 😌 topun üzerinde biraz vakit geçirdikten sonra hastaneye geçtik. 1 cm açıklıkla birlikte 12.30 gibi yatışım yapıldı. Sancılarım hafif hafif gelmeye devam etti. Nst ve bebeğin kalp atışlarını dinlemeleri dışında hiç yatmadım, oturmadım sürekli hareket halindeydim. Sancı sıklığım 5-6 dkda bire düştü ama o kadar şiddetli vurmuyodu. 15.30 gibi yemek yemek için doğumhane kapısında bekleyen ailemin yanına çıktım. Benimle birlikte sadece annemi almışlardı yanıma. Yemekten sonra enerji gelmiş olucak ki hem sancılarım arttı hem de hareket etme isteğim 😂 sancılar geldikçe squat pozisyonuna geçtim, sağa sola açtım bacaklarımı, annem bi yandan belime masaj yaptı, dilimde hep çabuk kavuşalım, sağlıkla kavuşalım duaları. Bütün hamilelere kolaylıklar ver Allahım diye diye zamanı geçirdim. 17.00 gibi açıklık muayenemde 4.5-5 cm açıklık olduğunu söylediler ne yapıyosam aynılarını yapmaya devam ettim. Yaptıkça açıklığım arttı anlıyodum çünkü mideme vurmaya başlamıştı. Artık çok yoruldum derken büyük tuvalet baskısı gelmeye başladı. 21.30 gibi yeniden açıklığıma baktılar ve çok az kaldığını sancı girdiğinde ıkınmamı söylediler. Kavuşmamıza çok az kaldığını hissediyodum, tam açıklığa ulaştım ve annemi dışarı gönderdiler. 22.30 gibi çatala alındım ve 22.40ta boncuk gözlü oğluşum kollarımdaydı. 3700 gr 51 cm doğdu. O çıktığı anda bi rahatlama geldi ağlamaya başladım ikimiz birden ağlıyoduk. Onu temizlemeye aldılar benim de dikişlerim atıldı. Hiçbişey hissetmedim. Acı eşiğin bu kadar yüksek mi gerçekten dediler, bana inanamadılar çünkü tüm süreci bütün sakinliğimle atlattım. Ama çok yüksekmiş ben farkında değilmişim. Biraz da ille de normal doğum yapıcam diye direttiğimden de olabilir 😂 ilk doğumumdu, dikişler canımı sıksa da yine olsa yine normal doğum yapmak isterim. Çok kolay toparlandım. Herkese kolay, hayırlı doğumlar diliyorum. Herkes bebişine sağlıcakla kavuşsun.🍀