Lyamayy banada ilk hamileliyimde yasak demişlerdi ama internetde arama yaptığımda bazı çayların aşırı olmamak şartıyla içilebileceyini okudum. Hatta saraçoğlunun önerilerine çok güveniyorum,oda papatya zencefil ve.s bir kaç bitki çayı içilebilir söyləmiş. O yüzden sordum ki hamileler kullanıyomu,yoksa zarar diye korkuyomu. Miğdem aşırı kötü,hiçbir şey yiyemiyorum,papatya bana çok iyi geliyo,hep miğde sorunum olduğunda içerdim. İlaç kullanmak yerine doğal yollarla çözüm aramaya çalışıyorum,fazla ilaç kullanmak istemiyorum