eda341 benim dogumumdan iki gün önce gittiğimde 50 lerdeydi ama duzenliydi iki gün sonra 100 lere çıktı acilmamda oldu tabi benim ilk doğumum sezaryen olduğu için acil sezaryene alınmıştım haftan daha doğum için erkenmis doktor herhangibir önlem almadimi erken olmaması için