Serap32 kimsenin bebeğini kendinizle kıyaslamayın ya sizin boyunuz eşinizin boyu genetiğiniz kilo alımınız herşeyiniz farklı. Başkasının daha uzun ya da kilolu olsa gereksiz kafaya takacaksınız kısa ya da sizden zayıf ise mutlu mu olacaksınız nedir? Ayrıca sorun olsa doktor söyler yani böyle postlara anlam veremiyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️