Dün doktor kontrolümüz vardı, 39+3 olduk hala bebeğim kanala inmemiş. Suyunda, kilosunda ve kalp atışında sorun yok çok şükür. Doktor strese girecek bir durum yok, bekleyeceğiz dedi. Bana kalsa hemen sezaryenle alalım, son haftaya kadar bebek kanala inmediyse mutlaka bir sebebi vardır, kordonu kısadır veya dolanmıştır. Sezaryenle 40+2 de alalım diyor. Siz beklemek istiyorsunuz ve herhangi bir sorun yok diye müsade ediyorum beklemeye dedi. Bebek kanala inmediği için çatı muayenesini de yapmadı. Bu durumda açılmanın da bir önemi yok diyor. Bende de belirgin sancı, kasılma, bel ağrısı vs yok. Bizim isteğimiz üzerine 2 Ocak 40+6 ya kadar bekleyeceğiz epiduralle sezaryen olacak. Olabilecek riskler hakkında bilgilendirme yaptı. 40’tan sonrası için şüphelendiğimiz her küçük şeyde beklemeden gidip nst çektirmemizi istedi. Stres yapmayın bebek nasıl isterse öyle gelir diyor.
Bizde son durumlar böyle…🥲 Bu kadar bekleyebilir miyim bilmiyorum, sizin süreciniz nasıl oldu?