Melissssa Kızlar 1 haftadır griptim yavaş yavaş geçti ama korkunç bir öksürük ve her öksürmede korkunç bir kasık ağrısı yaşıyorum korkutmaya başladı artık
Ebalp Melissssa benimde aynı gribim gecti ama öksürügüm gecmiyor ve icten öksüruyorum doktorum dahiliyeye gitmeki söyledi baksin belki ilac verir diye
SevimErcis Melissssa kara turpu oyup iğne ile alt kısmına delik açın. Sonra içine bal dökün ve sabaha kadar bekleyin sabaha süzülecektir kalkınca onu için öksürüğe iyi geliyor
YagizAsyaMom Melissssa yaklaşık olarak 14 gün oldu grip olalı yeni geçti ama bir öksürük bir öksürük 🤧 geçmiyor bu
EvinG Melissssa biraz zeytin yağı biraz pekmez bir tutam karabiber karıştır buzdolabına koy sabah akşam bir yemek kaşığı iç öksürük kesiyor hemen
Esraykut Kizlar yardim edin bilgisi olan varmi bende cok asiri öksürüyorim cok hastayim bebegim 14 haftalik bir zarari varmi uygulamada bebeginiz artik hareket eder diyor birsey his etmiyorum normalmi sizce 😞
Esraykut Ebalp tesekür ederim :) herkes bana kiziyor takma diyorlar daha bebek kücük his etmessin ilk oldugu icin korkuyorum sürekli bu ayni soruyu sorup duruyorum 😌
Hcrksk Bende 37.hafta ortasında grip oldum 39 üm şuan ve hala gıcık öksürük kaldı.Arada balgam sıkıntısı yaşıyorum.sıcağa yakın ılık su içiyorum.doktorum öksürünce balgam gelirse asla yutma mikrobu atamazsın hemen tükür dedi.of of çok zor tek derdim bebeğime geçmemesi
YagizAsyaMom Gizem51 vallahi kendi kendine geçti doktorum ilaç konusunda çok katı asla ilaç yok diyor bol çorba limon ve acı gece yarısı bile üşenmeden kalkıp yaptım acı acı içtim ki terletsin. Ama hala öksürük var maalesef o bitmesi
Dilekagrgn Melissssa bende öyleydim öksürmekten karnım taş oluyordu ve artık altıma kaçırmaya bile başlamıştım☹️ Eşim organik dut pekmezi aldı 3 gün içtim direk kesti
fatmaa3440 Zencefil ve bal karıştırıp yiyin öksürüğm öyle geçti,gribimde gnde 3 fincn ıhlamur içtm prtakl greyfurt sıkıp içtm 3 haftada anca geçti
GoncaS Melissssa Aynı şey bendede vardı öksürükten sabaha kadar uyuyamıyordum sağlık ocağındaki doktorum günde 2 kez hava verdi içine serum katıp kullanıyorum doktoruna sormakta fayda var 😊 limonlu ıhlamur yaptım ve naneyi limonu ıhlamuru karıştırıp balla tatlandırıp içtim istersen dene canım Rabbim şifa versin 🤲
Fbd Melissssa netten araştırdım ben öksürüğün bebeğe zararı Yok yazıyor hamilelikte gerçekten başbelası 3 haftadır öksürüyorum hayta boğazım o kadar kuruyorki nefes geçmiyor bi keresinde boğuluyordum yakınımda su olmasa 🤦🏼♀️ Mecbur kaldım öksürük şurubu içiyorum antibiyotik kullanıyorumünkğ ne bal ne pekmez ne nane limon ne sürekli su içmek geçirmedi doktoruna mutlaka bildir durumunu o seni yönlendiriyor