Papatyaa_01 esmerella37 ben değil doktorlar emin :) 21.haftamda detaylıda kız dedi kendi doktorumda %100 kız dedi şuan 25.haftaya gireceğiz :)
tugba07caylak08 ArvenMom Ay yok bacakları açmıyor ilk kızımı hemen öğrenmiştim 😅bu çok utangaç nazlı çıktı
ArvenMom tugba07caylak08 ay böyle olunca herkes kız olucak falan diyor büyük ihtimalle detaylıda öğrenicem 🤣🤣🤣
Aysnrbtnn esmerella37 kuzum yaa çok yakın arkadaşımın bebeği bakabilir misin sence nedir cinsiyet cuma öğrenecek 🙏🏻🙏🏻