Kizlar kayıtlı olduğunuz aile sağlığı merkezinde doktorunuza durumu anlatın. Bazen elinde kalanlar götürüp sağlık ocağına veriyor depolarında mevcut oluyor. Doktor ellerinde varsa mutlaka verir . Benim sistemde sigortam görünmediği için doktor beni bekletti gitti depodan bakıp 3 kutu getirip vermişti. Çok pahalı faydamz olsun dedi. Hocam yeşil kartim var sigortalı gibi alıyorm dedim o halde olsn depoda duruyor onada para veriyorsn deyip verdi sağolsun