Nasılsınız kızlar nasıl gidiyor biz uyuzluk vakasiyla uğraşıyoruz aylar önce olmuştum gebeliğin ilk zamanları tekrarladı tedaviye başladık şimdi doğum öncesi inşallah tamamen geçer bu sefer tekrarlama durumu oluyormuş doktor öyle demişti geçen sefer zaten kizcemde iyi sürekli haraket hakinde bir sağa bir sola vuruyor sertleşiyor kasıyor ama iyi çok şükür 🥰