Kubrakocerr merhaba öncelikle çok geçmiş olsun bende 11 eylülde düşük yaptım 9 haftalıktı, daha bugün adet oldum tam 42.günde bence bi kan ver ya da evde yapılan hassas testlerden folik asiti ben hiç bırakmadım düşük yaptığımdan beri de devam ediyorum bebek için çok yararlı diyolar inşallah tekrar yaşamayız bu duyguları 😥