mrvsrcn Kızlar çarşamba günü öğlen 1 gibi çatlatma iğnesi yaptım çarşamba perşembe değerlendirdim bugün ve yarını da değerlendireceğim ama sağ tarafımda iki yumurtam vardı ve bugün karnım çok ağrıyor çatlayamsdi mi acaba
Cansufurkan mrvsrcn kuzum bugün çatlıyorda olabilir benim de geçen ay Çarşamba vurulmustum cuma çatladı mutlaka degerlendir
mrvsrcn Cansufurkan yaa çok geçmiş olsun kuzum benim de sadece pcosum var bakalım insallah nasip olur
Cansufurkan mrvsrcn sağ ol bebeğim gelecek ay aldırcam insllah ondan sonra tekrar klomene başlıcam bnim yumurtaliklarima iyi geldi üç tane büyümüştu