Denizaraf Kızlar Doğum sancısı ilk hafiften mi başlar ? Adet döneminde çekilen ağrı gibi sanki adet olacak gibiyim karnım ağırıyor ayaklarıma vuruyor
BraAkayBulut Denizaraf canımbenim de sabah yediden beri belimden kasıklarıma on dakika da bir ağrı Vuruyor adet ağrısımdma biraz daha şiddetli gibi 20-30 saniye sürüyor acaba Doğum sancısı mı 39.haftadayım panik oldum
Nagihanada Denizaraf benimde aynı şekilde sanki adet olacakmışım gibi karnımda arada toplanıyor ama düzenli değil birde alt tarafımdaki kemiklerim çok ağrıyor
Denizaraf BraAkayBulut ya ben dün de aynısı oldu bu gecede sanki adet olacak gibi agrım var tecrübeli de değilim ki hem sana hem kendime yardım edeyim canım 😞
BraAkayBulut Denizaraf hastaneye gideceğiz canım on dakikada bir çok düzenli vuruyor ağrı korktum ben
Denizaraf BraAkayBulut sancın arttı mı canım bende gittim nts de düzenli sancı var dediler ama açılmam 1 cm 😞
Denizaraf Nagihanada bende iki gecedir aynı bugun nişanım geldi benım nts de düzenli sancım var ama açıklık YÖK
Minikpopo Denizaraf canım benim daha erken ama belim ve sırtım aşırı ağrıyo. Dün de adet sancısı gibi kasıklarımda yanma falan vardı. Bebeğin hareketleri nasıl belin ağrıyo mu en belirgin hareketi ne acaba ?
Nagihanada Denizaraf benim kontrolüm çarşamba eğer düzenli olursa giderim ama düzensiz devam ederse çarşamba belli olur Hayırlı sağlıklı doğumlarımız olur inşallah Sizin kaç haftalık
Denizaraf Nagihanada ben 39 + 3 canım düzenli geliyor ama ağlanacak kadara şiddetli değil işte açılmamı bekliyoruz
Dodoveannesi Bu 3. Gün. Bende de durum aynı. Ha geldi ha gelicek diye bekliyorum. Artık ağrı çekmek istemiyorum. 😔