Kızlar ben şuan ful time olarak iki yıldır çalışıyorum dogumuma iki buçuk ay var. Biraz maddi yönden para lazım olduğu için 37. Haftaya kadar çalışmayı düşünüyorum ama bu bir aylık süreçte part time a geçmeyi düşünüyorum. İşim ayakta olduğu için haliyle çok yoruluyorum. Sormak istediğim alacağım rapor parası nasıl olur arada çok fark olur mu acaba ?