19+3 haftalığız. Hiç birsey hissetmiyorum. normal mi yA da erken mi daha. Kelebek kıpırtısı, gaz sancısı gibi birsey, dalgalanma vs gibi şeyler olur diyorlar ama hiç biri yok.arada karnıma batma ve kasık ağrısı oluyor ama onlar değildir. 10 gün önce kontrole gittim bebek iyiydi bu arada cinsiyeti de erkek