Mfozturk Kızlar çikolata sipariş vermeyi düşünüyorum. Daha önce burdan tavsiye edilmişti. İletişime geçtim ödemeyi felen önden istiyorlar. Sipariş veren oldu mu bu siteden? Bı sıkıntı yaşadınız mı? Lezzeti felen iyi miydi?
Rapunzelinanasi Mfozturk hayır yaşamadık evet ödeme önden oluyor. Orijinal kendi sayfasıysa(aynı isimde dolandırıcı sayfalar var mı bilmiyorum) ürünler 3-4 gün içinde elinizde oluyor. Çok güzel çikolataları vs
Mfozturk Rapunzelinanasi çok güzel olmuş. Ne biliyim tereddute düştüm bı an ama büyük ihtimalle sipariş veririm bende bugün
Rapunzelinanasi Meri11 ben bayağı önce yaptırdım 5 ay kadar oldu. 145 tl’ydi. Metal kutu, 75 adet +kurdele
Gozde5 Bebekcikolatasi var bide fikir olsun diye söylüyorum benimde siparişim yeni geldi çok güzeldi cikolatasi bi bakın isterseniz
inci_tanesi Mfozturk Lezzeti çok iyiydi bende tereddüt etmiştim sipariş verirken çikolatası da gayet lezzetli idi kurdalesiz yollamislar ama aynı gün kargolandi siparisim belirtirsiniz sorun olmaz kolanya sisesi vardı içinde bide ben memnun kaldım
Rapunzelinanasi yanikkozaanne merhaba. Evet. Baktım şu an storylerinde “Kerem” ve “Ömer” isimli iki çikolatanın görseli var.