Hanımlar ben diyabet hastasıyım. Şeker yanj. Günde 5 bazen 6 öğün bile yemek yediğim oluyor.Bide öyle normal yemek de yemiyorum. Sebze hiç sevmem sürekli et yiyorum en hafif yemegim bile ekmek arası sucuk köfte oluyor. Sürekli yemek yediğim halde zayifliyorum. İlk başlarda hoşuma gidiyordu çok Zayıflamissin ne güzel biz onca yöntem yapıyoruz spor yapıyoruz sen gibi olamiyoruz diyorlardı. Ama şimdi morallarim hep bozuluyor. 1 hafta içinde hiç 18 kg verilir mi doktorum sıkıntı yok diyo. Sizce napsam kilo alırım. Neler neler yapıyorum olmuyor.