Aylin4593 ben 🙈 bana 15. Haftamda kız dendi, hep erkek hissediyordum ama nasıl kız istiyordum nasıl sevindim hatta kız oldu ya 2. Yapmam erkek olsa denerim vs diye büyük büyük konuştum 😂 19. Haftamda erkek dendi ilk günler o hevesimin kırılmışlığı çok iyi anlıyorum. Şimdi 32. Haftamdayım. Canım oğlum da canım oğlum 🤗🤗 onu hissettikçe canıma can oluyor ❤️❤️ Kendini hiç kötü hissetme, bizi biraz da hormonlarımız yönetiyor. O fikre alıştığın için hevesin kırılmış gibi hissediyorsun 1 2 haftaya alışırsın hevesin de yerine gelir, hamileliğinin, içinde büyüttüğün muhteşemliğin tadını çıkar, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍😍