ZeYyy01 Merhaba ben yeni doğum yaptım bebeğim yoğum bakımda gözleri gelişmemiş dediler doğumdan sonra gözünü açmayan bebek lere yaşayan varmı ne yaptımız nasıl geçti…
Dr4 Çok geçmiş olsun insallah tamamen düzelir. Benim hiç bir bilgim yok ama üstte kalsın mutlaka böyle bir şey yaşamış birileri vardır ve umarım yardımları olur.