Mustafayigitvebeytugannesi 3babyannesy kız ben kız senesinde de erkek doğurdum erkek senesinde de erkek doguruyom o nasıl iş ya 😂😂😂😂
Ovgugunes Aysesen19 banada doktor 10. Haftada kıza benziyor dedi baska doktora gitmek zorunda kaldım oda çok erken ya saçmalayın daha yeni cinsel organlarını ayırt edecek demıstı suan 12 . Haftadayım 3-4 güne gideceğim bakalım
Aysesen19 Ovgugunes ben bugün 15 haftalık oldum doktorum yanılmamış varmış bir bildiği doğru tahmin yapmış kızım oluyor sağlıkla gelsinler inşallah ben erkek hissediyordum ben yanıldım 🙏🥰
Ovgugunes Mustafayigitvebeytugannesi siz bana 10 haftada yorum yapmıstınız erkek bebek demiştiniz buda 11.haftamız hala aynı dusuncedemısınız😅 merk ettim🫶🫶🙏🥰🥰🥰🥰
Aysenur222 Zln2152 daha 11 im canım kusmam hiç olmadı çok az miğde bulantım var hani kusma ilacı hiç kullanmadım kişidem kişiye de degişir tabi hayırlısı
Nergiz1 https://mutluresim.com/image/JDLZd Devlet hastanesindeki doktorlar ilgilense cinsiyeti söyleyecekler. Benim özele giden arkadaşlarımın hepsinin cinsiyeti belli.Resmen doktor beni başından kovdu.Sonra da 16. Haftadan sonra gel diyor. Sizce tahminleriniz nelerdir? İçime erkek doğuyor benim ☘
esraserra_01 Bana da bakar mısınız 12+3 doktor tahminde bulundu ama daha kesin birşey söylemek için erken dedi
Prensesannesi96 esraserra_01 12 de kıza benziyor dedi 13 de çıkıntı görüyorum dedi 15 de pipisini gördük 🥰
Pnura6 Bebeynin cinsiyyetin usm də yanlış öyrenen olub sonradan hamilelik irelledikce kimdese deyişib ?
Ovgugunes Pnura6 ablam 12. Hafta kız 14. Hafta erkek 16. Haftada erkekte kaldı bu arada bir kızı bir oğlu var kızınıda ilk erkek denilmişti çok sanssız sürekli cinsiyet değişti😅
Zln2152 Aysenur222 anladım kuzum dediğin gibi kişiden kişiye değişir her gebelik aynı belirtileri taşımıyor 🥰 ilk gebelik mi
Minau Eşim ve ben kız hissediyoruz hatta bütün belirtileri kız bebek gibi önce tabiki sağlık ama insan da merak ediyor