Lyamayy Aaa öyle bir şüpheniz varsa kesinlikle verdiği hicbiseyi yemeyinnnn :(( Bu yaptığı da çok ayıp ,kızı veren kim erkeği veren kim. Cinsiyet tercihini biz mi yapıyoruz sanki, Allah’ın emri ne ise o oluyor. Kız olunca utanılacak bisey, erkek olunca gurur duyulacak bişeymiş gibi davranıyorlar ama asla alakası yok … Cahil zihniyeti ne acı.. Allah sağlıklı sıhhatli olmasını nasip etsin, kaynananızdan da sizi ve bebeğinizi korusun