Sevgiseli Gamzeli21 taa nasıl cnm zor mu bende düşünüyorum şuan 3. Hamileligim ve takmış durumdayım birisi büyük ve duruşundan rahatsız oluyorum 😊 bezen psikolojim bozuluyo
Gamzeli21 Sevgiseli bir daha çocuk düşünürsen normal yapamazsın ama benimde şuan 3.hamileligim 2 çocuğum normaldi bu sezeryan olucak ameliyattan dolayi
Gamzeli21 Yok canım zor değil dikislere dikkat ediyorsun temiz tutuyorsun her lavaboda batikon kullanıyorsun zaten beraberinde rahim estetiğinde yapiliyor
Sevgiseli Gamzeli21 3. Den sonra bağlamayı düşünüyorum ama kararsız kaldım korkuyorum da ya bu sorun olursa diye de
Sevgiseli Sonuç nasıl peki memnun musun? Maliyeti ne oldu peki hangi şehir lazer mi yoksa bıçakla mi? Devlette böyle bir imkan yok değil mi
Gamzeli21 Sevgiseli canım ben Diyarbakır da yaptım memnunum özellikle de rahim estetiginden özel hastane de yaptım doktorum doç.doktordu ve çok iyiydi 170 TL yaptırdım oda ben almıyorum para için ameliyat yapmam dedi sadece anestezi ucreti ver demisti
Sevgiseli 5 bin liradan bahsediyorlar. Valla çok iyi yaptırmışsin yakın olsam o doktora yaptırdım . Kafam çok karışık valla
Sevgiseli Cnm doktorun ismi ve numarasini adını verebilir misin. Ben bu düşüneyim olmasa dogumdan sonra konuşurum bi.
Gamzeli21 Canım doktorunun numarası yok şuan cunku ameliyat olduğum hastaneden ayrılmış ismi Mehmet Ali ceylandi
yyssmmnn Normal doğundan dolayı seğişme oluyor goruntu yada ilişki herkes farklı sey soyluyor siz ne düşünüyorsunuzz
Sevgiseli yyssmmnn ya benim için dudaklar biraz büyük biri daha büyük ve görüntü hoş değil 2 doğum yaptım ve 3. Ye hamileyim şuan tabiki bozukluk oldu genişleme. Ama çok pahalı ya. Bazen canım sıkılıyor yani düz çizgi olsun istiyorum. Görüntü olarak
Utopika Ben de yaptırdım Diler koyuncu doktorum 3bin -4bin arasında birşey tutuyor çok basitmiş aslında korkulacak bir şey yokmuş aynı gün hayatına kaldıgın yerden devam edebilirsin. Çok da memnunum