Fatma63_41 Hanimlar 32.haftamdayim benim gibi karin kasik ağrısı çeken varmi özellikle yorulunca oluyor sanki
Uges2015 Fatma63_41 27+3 haftalığım sağ tarafdan bel ağrınız oldu mu bu haftalarınız da ben 2 gündür var geçiyor tekrar geliyor
Deletedmom_51 Fatma63_41 32deyim bir iki gün önce fena bi sağ kasık ağrısı çektim karın ağrısı olması ama sağ kaşığıma bıçak saplanıyor gibi oluyordu şimdi geçti. Ayaklarını sıcak tut canım
segah06 Fatma63_41 çok normal canım aynı şikayet ile doktoruma başvurduğumda bebeğin büyüdüğünü ve alanın daraldığını söylemişti. Bol bol dinlenmene bak. Yorulduğun an ayaklarını uzat. Kendini çok yorma