Kızlar moda selvimden Bi elbise aldım. Evde olmama rağmen kargo adres bulunamadı diye geri gitmiş ne Bi arama ne Bi mesaj hiç haberim yok. Bugün aradım iade edilecek dedi kargo müşteri temsilcisi. Kapıda ödemeli sipariş etmiştim, şimdi geri gitti benden kargo parasını isterlermi nasıl olur gerimi gönderirler? Böyle bisey başına gelen varmi ?