Mryy01 evet canım 1 hafta geç döllenme yaşamışım bende şuan 18 haftalık olcaz aslında 19 olmamız gerekirken kalp atışınıda daha geç duyduk bebek tahmin edilenden daha küçük olduğu için, gittiğimde kese vardı içi bomboş doktor hemen geç döllenme olabilir 1 hafta sonra gel demişti .. tabi ben 2 hafta bekleyemedim 1 gafta sonra başka doktora gidip duydum kalbini.. ama o kadar azdı ki kalp atışı daha baya minikti yani artık çok şükür gümbür gümbür.. 😊 hiç korkmayın allahım sağlıklı evlat sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah ❤️