Normalde özelde takipliyim bu randevuyu MHRS den çok çok önce talep etmiştim nerdeyse doktorum bile belli değildi o zaman .şimdi 31 haftalığım biliyorsunuz devlette randevu bulmak çok zor ve bi tane açılmış bildirim geldi aldım ama şimdi kadın bana gelmişsin 31. Haftaya ne diyr geldin der mi malum çok ters olabiliyorlar . Takibin nerde diye sorar mı . Bn kendi doktorumdan başka bir doktor daha görsün istedim randevu açılmışken aldım ama ters bir tepki yer miyim 👀