Binnur-cam 37/2 yim influenza oldum. Yataktan kalkamadım. Boğaz ağrısı, öksürük, burun tıkanıklığı, baş ağrısı herşey vardı. Doktor doğal elma sirkesiyle gargara yapıp boğaz spreyi kullanmamı söyledi. Bee propolis ikisi de çok iyi geldi. Doğal olduğu için kullanmamızda sakınca yokmuş. Bunun yanında içme suyumu bile ılık yaptım. 3-4 günde toparladım. Belki size de faydası olabilir. Geçmiş olsun