Binnur-cam Kızlarr günaydınn 4 gundur hapsirmaktan mahfoldum hapşırdıkça göğsümün altına ağrı giriyo kemiklerim batıyo resmenn anlamadim varmi sizdede boyle bi ağrı 🙄 Grip için neler yapıyorsunuz?
heyecanliana93 Binnur-cam Kuşburnu çayı demle hemen iyi geliyor ıhlamurun bir fayrasını göremiyordum ben
Lazz61 Binnur-cam oyyy ben de çok beterim akşamı sabah ettim. Öksürük, hapşırık ne ararsan var geberiyorum ne vitamin ne bitkisel takviye hiç bir fayda etmedi astım hastası olduğum için bugün Dr gidicem kaburgalarım ağrıyor artık biz pert 😂
Sinem94 Binnur-cam aynı durumdayım doktorumada söyledim bol istirahat bol su sıcak çorba meyve bunları söyledi ateş yoksa korkma dedi yapmaya çalişiyorum ne iştah var ve ağzımın tadı 🤷♀️
Gozdeee7 Binnur-cam Bende öksürükten bide kasıklarıma da vuruyordu öksürükle uyanıp keçi boynuzu özü içip yeniden rahat uyudum.Ihlamur içip battaniye altında dinlendim çok şükür iyi geldi tavsiye ederim geçmiş olsun💜💜
Beliz_bahar55 13+0 bende grip oldum ses soluk yok tad alma falan hapşırma ama bunlar bebeğe zarar vermiyormuş bide ıhlamur için günde 2 bardak iyi geliyor öksürüğü keser😊
Binnur-cam Beliz_bahar55 bende 23+3 haftaligim canim ah neler yapiyorum bi bilsenn pastil falanda kullaniyorum ama banamisin demiyor bu seneki gripten hic bisi anlamadim 🙄 Erken dogum riskim var kasilma vs hersey yasak tüm korkum ondan 😞
bsr0101 Binnur-cam aynısını yaşıyorum canım ateşlenme kusma öksürük ve erken doğum riskim var 20+6yım bende 😢
Binnur-cam Beliz_bahar55 iciyorum canim aksamlari ozellikle kusburnuda atiyorum icine doktorum bi ikisi yasak degil icebilirsin demisti zaten
Binnur-cam bsr0101 cok gecmis olsun tatlım benim sadece öksürük burun tikanikligim var baska biseyim yok çabucak gecer insallah dikkat et kendine
oykucimen bsr0101 öksürük varsa ilk hamileliğimde birinin tavsiyesini denedim. Ayakların altına viks sürüp temiz çorap gıyıp uyudum. Öksürüğe çok iyi geldi. Denemek size kalmış yine de bi aile hekimine danışarak kullanın.
2cocukluanneeee Ölüyorum zannetim öyle bir öksürük baş ağrısı sırt ağrısı dün gece acildeydik doktor hiç bile veremem parol iç dedi ama çok zor geçiriyorum Allah herkezin yardımcısı olsun
Kubrakck2222 2cocukluanneeee ben de aynı şekildeydim korona pozitif çıktım tat koku gitti bir de ek olarak 1-2 gün sonra… meyve-ilik sulu çorba, bol su ile geçirmeye çalışıyorum daha iyiyiz şükür ama öksürük var hala😓geçmiş olsun hemen atlatırsınız siz de inşallah💖
Yesilerik 2cocukluanneeee ben kaç gündür aynı şeyleri yaşıyorum böyle bir ağrı olamaz ağlamaktan gözümde yaş kalmadı meğer influenza olmuşum(domuz gribi) oseflu diye bir ilaç verdi o çok iyi geldi sizde kullanabilirsiniz bebeğe zararı yok
Binnur-cam heyecanliana93 ben kus burnu ihlamur ikisini kaynatip iciyorum ama oyle kolay kolay gececek gibi degill bogazlar falan dolu geniz akintisi var yani o mahvediyor beni
busrabrbr Binnur-cam yaaa ben de böyleyim 1 aydır geçmiyor gemiz alıntısı boğazım iyileşcek gibi oluyor tekrar başa dönüyoruz ve bu geniz alıntısı beni mahvediyor iyice midemi bulandırıyor ne yapacağımı şaşırdım kafayı yicem 😭😭😭😭
Edalim Ilık suyun içerisine bal koyup içmeyi deneyin bana çok faydası oldu. Bir de buharda kendinizi terletip duş alabilirsiniz o da çok iyi geliyor.
Binnur-cam Edalim benim alerjimde var en ufak seyde burnum tikanir kolay kolay acilmaz neler yapiyorum gun icerisinde var ya benim yaptığımı baskasi yapsa coktan duzelirdi .. Tesekkur ederimm 🌼
Binnur-cam oykucimen hamilelikten dolayi korkuyorumda bisi yapmaya doktoruma sorimde denerim izin verirse tesekkurler 🌼
2cocukluanneeee Binnur-cam alerjik rinit ve astımım var aynı sizin gibiyim üstüne birde grip olunca birde 5 haftalık gebelik yattığım mahvoldum 😢
Ilahem Binnur-cam alerji mahv etdi beni qriplede birlesince insan ölümek istiyor?neye karsi alerjiniz var bi ilac kullaniyomusunuz?
Mustafaninannesi Binnur-cam bende aynısıydim 35 haftalık hamileyim doğum yaklaştığı için doktor acilen toparlanman lazim dedi illadin burun spreyi yazdı birde parol oksurük şurubu
Binnur-cam Lazz61 cok gecmis olsunn benimde kaburgalarım hapşırınca öksürunce agriyo hastanelerde bisi yapmiyolarmis hic gidip beklemeyi gözüm almiyo valla daha kötü olurum beklerken sinirdenn
Lazz61 Binnur-cam bugün gittim antibiyotik verdi, buhar makinesine ilaç, öksürük şurubu falan inşaAllah şifa Allah tan sebeb olur 🤲