Semrakrbck
Devlette izin vermiyorlar diye arkadaslar belirtmis zaten. Onu bilmiyordum.
Ama fikir olarak sorarsaniz bence cocugunuz icin cok sagliksiz bir ortam olur.
Tek kisilik odalar yoktur. Baska dogum yapmis kadinlari görmesi. Serum takilisi ,sonda takilisi, dikisine bakilani ne bileyim herseye şahit olma ihtimali var. Etrafta gezen ve yatan yabanci insanlar. Korkutucu olabilir bebeginiz icin.