ummuhan3 23 yaşım 11 aydır istiyoruz olmuyor hormon testlerim ve genel muayenede sorun çıkmadı ama doktor hsg çekmiyor birtürlü bi o eksik ama eşimin sperm sorunu vardı 2 aydır takviye ilaç kullandık ay sonu test verecek bidaha düzelme yoksa aşılama tüp bebek diyorlar