Kizlar merhaba. Beklenen adet tarihimden 5 gün önce gebelik testi yaptım silik çizgi çıktı. Aynı gün gidip kan verdim sonuç 56.84 çıktı. 4 gün sonra yani adetten bir gün önce tekrar test verdim. Sonuç 315.15 çıktı. Bugün adetim 2 gün gecikti..evde yaptığım gebelik testi hala silik çizgi çıkıyor. Sizce kimyasal gebelik mi