dnzl_2_0 Kızlarr dua edim Sağ salim kucaklayıp geleyim evladımı evde de kardeşini bekleyen bi oğlum var 🥰 bu arada 38+4 sezaryen olucaz
Prenses34_annesi dnzl_2_0 Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım Allah’ım inşallah seni bir nefeste kurtarsın her ne kadar sezeryan olursa olsun yine tabii ki de bir zorluğu vardır Rabbim evladına kucağına almayı nasip etsin 🥰
Bebekcayiroglununannesi dnzl_2_0 rabbim hayırlısıyla sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah doğumumuz kolay geçer 🌸
segah06 dnzl_2_0 ayy Allah bir avazda kurtarsın. Sağlıkla sıhhatle kavuş bebişine. Analı babalı büyütsün Allah… İyi haberlerini bekliyorum. Doğum sonrası mutlaka yaz ♥️🙏🏻