Kaderyas0327 Kızlar çatlamayanlar burda mı ben 37+2 haftalık oldum ilk gebeliğim Allahım esirgesin bebek poposu gibi karnım var hiç çatlamadım size sorum böyle olupta bu haftalardan sonra çatlayanlar var mı ?
DilekAkkayaYksel Kaderyas0327 bende ole 37+1 im hic catlamadim karnim cok buyumedi zaten herkes masallah diyo ama bnde korkuyorum cunku doğurduktan sonra bile çatlayan varmis🙈
Shryrydn Kaderyas0327 deriden deriye fark var bence. Hamilelikte gormediyimiz catlaklar dogumdan sonra gorunuyo. Benım kuzenimde oyleydi. Hic catlagım yok diyodu. Dogurduktan sonra bi baktı tum karnı catlakmıw
Kaderyas0327 ymr ilk zamanlar aleovera bitkisini sürüyordum sonra gül yağı kullandım şimdi 2 aydır da badem yağı kullanıyorum
DilekAkkayaYksel Kaderyas0327 ben hicbisey kullanmadim o kadar sey aldim adanada yasiyoruz sicaklardan zaten yapis yapis oluyoruz die biraktim bi sure sonra doktorumda genetik dedi zaten catliycagin varsa catlarsin zaten demisti
Kaderyas0327 DilekAkkayaYksel bende adanadayım hemşerim 🙋🏼♀️☺️ Ama ben sıcak mıcak dinlemedim kullandım yağları hep badem yağı falan
Deniz34 Benimde karnım o biçim hiç çatlamadık ama 27 kilo aldığım için bacaklarım yanlarımda oluştu😫 38+4 gebeyim. Bu saatten sonra bebeğin kilo alım oranı düştü o yüzden çatlıcamı sanmıyorum
Kaderyas0327 MgeTimurhan vucuttan vucuda değişiyor sonuçta benim de kalçamda var hafiften ama karnımda olmadı
Bernalya Kaderyas0327 38. Haftama kadar hic catlamadim duzenli serumlar yaglar kullandim. Son haftamda popom ve bacaklarim catladi 😑
SevimErcis Kaderyas0327 ayy inşallah inşalkah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Karnım hiç büyümedi zaten küçücük gören hamile demiyor 🤦♀️
DilekAkkayaYksel Kaderyas0327 aa neresi doktorunuz kim?valla ben o kadar oara verdim kakao yagi mustela derken bebek yagi hicbirini dogru duzgun kullanamadim